ponedeljek, junij 12, 2017

MotoMaroko... 2. Dan...

Bi se mogla počasi vprašat, kaj ima vse to sploh še z Marokom... Ampak ja še vedno sva na poti proti Maroku in tudi prišla bova do tja... vmes pa sva danes po 400 km osvojila enih 8 prelazov... če daš men načrtovat pot, lahko hitr na konc po kakšni kozji stezi rineš čez prelaz... V glavnem, 8 prelazov, nekateri izmed njih Passo Giau, Passo Campolongo, Passo del Gavia, Passo Tonale... od tega najbolj slaven Passo Stelvio, vsak ga pozna, izjemen je... izjemni so tisti ki prikolesarijo gor, vsa čast jim... Pa da ne bo kdo mislu, tud jest mam žulj na roki pa sem samo na zadnjem sedežu motorja sedela... 
In misel, ki se mi je utrnila med vožnjo na zadnjem sedežu Hane... so prelazi, čez katere moraš, ker je pač impozanten, so pa prezali čez katere greš za dušo, Passo Gavia, najlepši prelaz, kar sem jih kdaj videla, kozorogi te gledajo 2m stran od ceste, sredi junija zamrznjeno jezero in nikjer nikogar... je treba kaj dodat... preprosto lepo je...



Še predn sva šla me je Oči spraševal, če bova šla tle čez in njest da nimam pojma kje to je in še ko sva prvi dan prišla do cilja je je bilo vprašanje a bosta šla tle čez in seveda moj brihtn odgovor, a je to edini prelaz k ga poznate... in zjutraj se zbudim v nov dan,  s soncem obsijan, pogledam skozi okno in pod oknom tabla za Passo Giau (bravo ata)... točn tle čez sva šla...





Sej drugač je čist prjazn, sam slikat se ne mara...





Valda sva se na poti tud v pivnici ustavla... pač konkurenco je treba imet pod kontrolo....

In da ne pozabim... vmes sva po nesreči in seveda z veseljem prekolovratla najbolj znamenita in prestižna smučišča Cortina d'Ampezzo, Val Gardena, Alta Badia, Bormio, Madonna di Campiglio...

Rada imam svet in rada grem daleč... na zadnjem potovanju sem ugotovila, da je Slovenija prelepa, da bi jo lahko primerjal... in če iščeš lepote narave, je težko zadovoljiti nas slovence, ker imamo resnično vse... morje, gore, polja, planote, ravnice... Ampak tile Dolomiti so mi ponovno pognali kri po žilah... lepo je, sploh iz takšne perspektive... Hvala ker deliš to z mano...

-V-

Ni komentarjev: