četrtek, december 31, 2015

Domaaa...

A sem že povedala, da sem doma... In da sem vesela, da sem doma... 


In ne me narobe razumet... 

Sem tudi vesela, da sem bila v moji ljubljeni Tanzaniji, med ljudmi z iskrenimi očmi... 

Pa to tud še nisem povedala, da sem bila prvič sama na letalu... No enih 150 še zraven, ampak brez družbe... Super je blo, cela vrsta sedežev samo zame... 



In še to, prvič na letalu ni bilo stevardese ampak sami stevardi, kaj pa toooo... No če kdo misli, da mi je bli dolgčas, ne ni mi blo... Pa še tooo prvič sem letela s pilotko... Ja norooo, bravo ženske, men se je zdel super...



Pa naj povem, da sem vesela, da sem doživela vse kar sem, dobro in slabo... Vse se v življenju zgodi z razlogom... Zaradi česar greš naprej močnejši... Pozitivizem je moja svetla točka, ko je najhuje, najdi razlog za smeh in ko je najlepše, spusti solzico veselja... 

-V-

Ni komentarjev: