sreda, marec 25, 2009

Moja nova kuhnca...

Začelo se je takole...

Najprej smo drgnil dol tapete... pa ble so dvoje... se pravi najprej ene in potem druge... šlo je pa centimeter po centimeter... se pravi hitrost je bla enaka nič :-)


Predno je pršlo do beljenja, je blo treba stene še fajn pokitat, pa zbrust, pa spet kitat(mami), pa spet brust(vesna)... in tud ves nadzor je imela čez naša hišna građevinarka (mami)... in valda ko sva midve delale naju noben ni mogu slikat... so mel vsi polne roke druzga, kvazi bolj pomembnega dela... je pa res da je oči pobelu, sam finl touch sem pa vseen jest dala...


Ja, tud parket je blo treba zbrust... je zdej full lep...


In potem so na vrsto že prišli stoli...


Vauuu končno me je nekdo slikal k delam...


Garam...


Pa miza... sej ni tko mejhna k zgleda, se da raztegnt...



Tadaaaaam... pa je kuhnca pršla...


Ob 8h zjutraj je bla pa že kr precej sestavljena... je mel majstr hud nadzor...



Jaaaa, tole je pa moja nova kuhnca...

-V-


5 komentarjev:

rousica pravi ...

Ja. Vesna, čestitam! Krasna je! sedaj pa kar naprel: Ljubezen gre skozi želodec! Lp!M

Anonimni pravi ...

Ja, kulsko! Zelo! Kakšna je tale zelena barva?

Unknown pravi ...

Jupiiiiii, kok lepo!
Najpomembneje pa je, da je moje darilo na mizi;););)

Unknown pravi ...

Pozdravček

lepo to zgleda, bo treba prit naokoli, samo javi kje se je treba oglasit.

Se najavim ko bom v bližini

Lp Leo

Vesna S. pravi ...

WoW ful lepa kuhinja res... te kar volja prime kaj dobrega skuhat :)
Pa pecica na visini - zakon.
Cestitke ob pridobitvi