četrtek, november 13, 2008

VIP Vesna


Se morm kr mal pohvalt... ja bila sem na sprejemu pri samem gospodu predsedniku Republike Slovenije Dr. Danilu Türku...

O čem smo govoril, je za blog brez pomena... me je pa fasciniral sam protokol... ni to hec... seveda kr skozi vrata ne moreš, so zaklenjena... pozvoniš in poveš kdo si in že prletijo majstri, da te pospremijo naprej... sicer vseh mogočih detektorjev pa tega ni blo, verjetno tud zato, ker so se fantje mal ustrašl vozička... naj povem, da v sami predsedniški palači nimajo dvigala (menda delajo na tem da bi ga čimprej zgradili)... kar je za naju pomenil, da so mogl pridt močni fantje in odnest voziček z Jakom vred v prvo nadstropje stare zgradbe, kar pomeni dva normalna nadstropja (še dobr da nisva bla z električnim vozkom)...
Sam sprejem predsednika pa takole... že sama sprejemna dvorana... ne morem rečt pisarna, ker je ogromna... pa une sedežne... pa zavese... pa rožice... ni da bi govoru, full lepo in predsedniško... ampak to ni dovolj. Ni da bi se kr nekam postavu al pa usedu in čakal... postavit se moraš na desno stran slovenske in evropske zastave, ker po drugi strani pride predsednik in se s teboj rokuje... ja in seveda v drugem vogalu te čaka fotograf, ki vse to dokumentira (kot je tudi tole fotografijo)... ja tud naju... kot navadna zemljana... ne samo Angleško Kraljico... in ko je fotografiranje mimo te predsednik pospremi do sedežev in nato prleti še "postrešček" s pijačo, katero postreže na klekljanih prtičkih...

Priznam, res se mi mal fajn zdi...

-V-

4 komentarji:

Unknown pravi ...

O NASA VESNI JE BILA PA PR PREDSEDNIKU;);) FENSY

JA NO PO MOJEM BI SE VSAKEMU FAJJN ZDELO, ME PA VESELI DA SO LEPO POSKREBLI ZA VAJU - TOREJ STREGLI OD SPRED IN OD ZAD!

SUPERSKO

M

Anonimni pravi ...

Opa, ti pa si res VIP ja... Pa kdo je ta Jaka? Se mi zdi, da sem ga že nekje vidu...Hm...

Anonimni pravi ...

Tudi kolegu pult krasi slika njega s predsednikom. Ampak on je še večji frajer .. Ni rabil on priti k predsedniku, je predsednik kar sam k njemu prišel. Ampak je bilo v času pred volitvami. :)

No, vsekakor lepo in vredno ponosa!

Nivi pravi ...

Fensi šmensi hehe :) Ja se je Šuby pohvalu, da sta bla visoka gosta.

pa še neki: zakaj se ostale objave ne dajo brat???