petek, oktober 03, 2008

Waflomanija

Zgodilo se je 26. 2. 2008 (v bistvu ni tko zlo dolg nazaj a ne)... so mi Sao, Barbara in Naši (Andraž) kupli za rojstni dan Waflomat... hmmm je trajal sicer en čas da sem se opogumla pa zadevo sprobala... ma ko sem se... si nisem želela končati zadeve... na srečo je zadeva full nasitna tko da se ustaviš predno se razpočiš...

Kako pridemo do Waffljev...


Najprej moraš imet Waflomat, ki izgleda takole...

Potem moraš naredit maso: SMETANOVI VAFLJI
Sestavine:
- 250 g masla
- 100 g sladkorja
- 1 vanili sladkor
- 4 rumenjaki
- 125 g bele moke
- 125 g Gustina
- 6 g pecilnega praška
- 1/4 l sladke smetane
- 4 beljaki
- cimet (po okusu)

Priprava:
Penasto umešaš maslo, dodaš sladkor, vanilin sladkor in jajči rumenjak. Presejani moki dodajš Gustin in pecilni prašek ter postopno dodajaš to mešanico ter smetano. Stepeš beljak in ga dodaš masi.


Približno dve veliki žlici mase daš v Waflomat...


Počakaš, da se zadeva malo privzdigne... da se Waffel napihne...


Po dobri minutki pečenja izgleda približno takole...


In tole je zmagovalni Waffel za skoraj vsak želodček...
(Maja, nisem pozabla, razen zate, k sovražiš banane)


P.S. - da pripraviš maso kr traja... in kljub vsemogočnim američanom k majo vse prahcu zapakiran v škatlcah se pri nas te instant mase še ne da dobit... vsaj po zadnjih mojih raziskavah... se pa še veselim k mi bo Metka iz Amerike prnesla eno škato tega pripravka da vidm če so vsaj pol tok dobri kokr moji :-)

-V-

3 komentarji:

Unknown pravi ...

SEM VEDELA DA BO Z BANANAMI..... SEM VEDLA

SICER SEM PROBALA VESNINE VAFLJE PASO RES DOBRI....

SVOJIH PA SE NE;( V BISTVU SEM JIH ŽE DOLGO NAZAJ.... ZDEJ BI PA KAR SPET

VESNA PA VEDNO ZNOVA DELA SKOMINE.....

Izgubljena pravi ...

Ojla!

V Ameriki pa najdeš že vse na pol pripravljeno. So pravi profesonalci, čeprav je takšno, kot ti pripraviš Vensa bolj zdravo.
Naj pa te potolažim, da je že tvoja masa v Savinjski od maja.
Veš kaj še ful paže zraven waflov...javorjev sirup.

LP,
Metka

Vesna... pravi ...

Kuhinja je umetnost... in v umetnosti je dovoljeno vse...