ponedeljek, september 10, 2007

Ko te gora zavrne...

Zgodilo se je tudi že najboljšim ekstremistom, da jih je gora zavrnila... Tomaž Humar... zakaj se potem, to ne bi zgodilo tudi meni...

Moj vzpon na Triglav, je bil žal neuspešen... Zakaj? Lahko naštejem kar nekaj razlogov, kot so migrena, slabost, vrtenje, višinska bolezen, veter, oblaki, mraz... lahko pa da je bil le strah pred klini, zajlami in strmo steno...


Še zadnje priprave...

Tukaj je bila ura šele 7 zjutraj, zato sem tko švoh vidt...

Prvi prelaz...

Planinska koča Planika

Zebe... piha...

Pot po melišču, ko narediš en korak naprej in dva nazaj... pol ure moje najhujše hoje...

Slikce od Vodnikovega doma žal nimam... je pa vreden omembe... po vseh tegobah in mukah, ki so me pestile, ko me tud nogice niso več držale pokonci, mi je gospa Francka Rednak (oskrbnica koče) s svojimi zelišči rešila življenje... In resnično mi je žal, da moj želodček ni hotel probati sirovega zavitka, ki je bil sveže spečen in zagotovo odličen... hvala hvala hvala


Za vse tiste, ki pravite, da nisi pravi slovenec, če ne greš na Triglav pa tole... ste kdaj pomislili, da ima kdo kakršenkoli hendikep (lenoritis), zaradi katerega resnično ne more priplezat do te mogočne gore...


-V-

6 komentarjev:

VesnaG pravi ...

Ubožčk Vesničk... te bom jaz vzela za spremljevalko naslednjič ko gremo s helikopterjem do koče na Kredarici. Ni ravno vrh Triglava... ma boš vsaj še imela moč za kak sirov zavitek :)

In veš- Vesne imamo tako lepo slovensko ime, da smo že apriori čistokrvne Slovenke brez plezanja na Triglav. Jeee.
:)

Čau

Izgubljena pravi ...

Ojla!

Božica...no pa ne se sikira...sem jaz tudi med onimi, ki še...., ampak sem vseno Slovenka...no, da ne bo pomote sem Savinčanka...

Želim pa ti, da bi nasledji tvoji planinski podvig bil uspešen..brez tegob...

Uživaj...

LP,Metka

Vesna... pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Včasih sta želja in volja premalo za dosego cilja. Mogoče pa bi postopnost (privajanje na višino) pripomogla k temu, da boš še kdaj pomislila na osvojitev vrha. Če pa ne, pa nič hudega. Je še mnogo drugih zanimivih stvari na tem svetu. Srečno

Sašo pravi ...

Men se zdi Triglav itak precenjen. Sej so še drugi hribi.

rousica pravi ...

Mogoče je pa prav tako, Saj je bilo naslednji dan itak slabo vreme. Pa drugič! Mi smo spali na Vodnikovi, smo se fino imeli, naslednji dan pa spočiti na vrh. Upam da bom šla še enkrat tja gor, pa me boš mogoče vzela s sabo, Lp!