ponedeljek, oktober 08, 2012

Češka koča na Spodnjih Ravneh 1545 m - Žrelo - Kranjska koča na Ledinah 1700 m


...danes sem premagala mejo svojih zmožnosti...

...lepa je...

...tale drevo se je pa zanimivo zlomu...

...po lojtrci gor...

...pa viset na zajli se je tud en trenutek še fajn zdel...

...tole niso klopce...temveč pot...


...temperaturca odlična...





...tud tole je ena lepših koč...

...teta luna...


...in prišel je veliki trenutek...tukaj se sicer ne vidi, ampak po teh skalcah pelje pot...



...mjčkn prestrašena...

...in ja tam vmes k najbl grozn zgleda, sm tud jest preplezala...

...v resnici mi je tole še najbl grozn...

...najlažje je pa afne guncat, takrat k te je feeejst strah...


...tukaj bla že fejst ponosna sama nase...

...pa še moja penziča, k se verjetn nista mogla načudt, da se jest nč ne derem in da pridno plezam...

...sendviči v hribih so mi že kr mal iz navade pršli...ampak tale je bil pa zaslužen...


...veselje neizmerno...

...kaj si človek slpoh lahko še želi...hmmm mogoče sneg...


...tegale se pa spomnm izpred enih 20 let...


...k sm bla še čist mjčkena, sta moja dva bratca avgusta tukaj smučala...zdej je pa ledenik zginu...

...že skor zrela za k Davu...



-V-

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

čist divja, .... bravoooooo :)))

Marjeta pravi ...

Bravo Vesna, super si! Pa še dobre fotke so!

Čestitam! Marjeta

urša pravi ...

Bohnedej se na obisk najavt... :D

Vesna... pravi ...

Ja Urši, kva ne poveš, da si doma :-)