ponedeljek, september 22, 2008

2. festival starodobnih vozil Codelli

Prireditev nosi ime po baronu Antonu Codelliju, prvem lastniku avtomobila v Sloveniji in velikem izumitelju. Rdeča nit letošnjega festivala je bila v znamenju jubileja: minilo je namreč 110 let, odkar je baron Codelli pripeljal prvi avtomobil v Ljubljano.
Lani je bilo na prvem festivalu razstavljenih približno 300 starodobnih vozil, motociklov, koles in kmetijske tehnike iz Slovenije, Hrvaške, Italije in Nemčije. Letos so želeli na festivalu predstaviti vse vrste starodobnih vozil in prometnih sredstev, izdelanih do leta 1983.

Old fashion style...


Tale plavček mi je bil res všeč... pa tud če nism tok za na kmete...


K bova mela pa hišico na krasu, bova pa tole mela za v trgovino...


Tole je bila pa ljubezen na prvi pogled... mislm da bi se Bond 007 tud strinjal z mano...


Že od nekdaj aktivni... in mobilni...


Ko se pasejo očke...


Mamini skomini na dober avto...


Športniki po duši, tako kot jaz :-)


Verjetno prej tale lepotec, kot hišica na krasu...


Nikoli nisem pokazala, kakšnega velikega zanimanja za starodobnike... verjetn to še najboljš ve moj stric Andrej... ampak priznam se je blo zlo luštn sprehodt med njimi...

-V-


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

sam so zakon tile starčki :)
kdaj ti je pa to ratal?...po službi?...

BM

Anonimni pravi ...

Jaz sem se kar zaljubila v starčka na zadni slikci. Tudi če ni VW se ga vseeno nebi branila....skoraj tako mi je všič kot "wooden house"

Zgaga