sobota, julij 07, 2007

Virnikov Grintovec

Kok je fajn, ko enkrat nism bla jest najbolj skurjena... no ja, neprespana...

Virnikov Grintavec, 1654 m, zahtevna označena pot


Pogled z vrha



Virnikov Grintovec je pomembna gora nad Jezerskim, saj je izrazit vrh na meji z Avstrijo, severozahodno nad Zgornjim Jezerskim.
Pot nanj je sicer markirana, ampak ne tako dobro kot mislijo domačini... že res da je markacija na vsakem tretjem drevesu, ko pa prideš do križišča, zginejo vse table in vse markacije... in potem...


Moja najboljša, najljubša vodnika... Mami in oči



Draga moja Maja... tud tvoj prstanček je dosegel vrh...



-V-

5 komentarjev:

rousica pravi ...

Ja, kaj pa novo ime, ki si ga dobila!!!

Jerca pravi ...

tist podnapis o vodnikih me je čist raznežu.....če boš vstrajna, bomo še veliko lepega lahko skupaj videli

jaje pravi ...

Uhhh.. ker planinc :-)

rousica pravi ...

Seveda bo vztrajna, saj je tako rojena. Še mi smo se pomladili, ko imamo tako mlado in lepo punco pred sabo. Kar Štefana upraši.

Unknown pravi ...

Jeeeeeeeee, del mene vedno s teboj;) to mi je vsec.

Ti samo uzivaj - bom ti se kakega posodila, al pa kako majcko;););)

pozdrav,

m